EMERGÈNCIA COVID-19
Pren partit pels nens i nenes vulnerables. El joc no es pot aturar.

Durant la crisi provocada pel COVID-19, des de la Fundació Barça seguim adaptant les regles del joc per a poder donar suport a les nenes i nens més vulnerables de Catalunya.

Aquesta iniciativa permetrà que 100 infants puguin seguir participant a les activitats pròpies de la Fundació Barça des de casa seva.

Donants
Donats de

Pren partit i no deixis a cap nena o nen fora de joc

ESPANYA

Tot i que el futbol està aturat degut a la crisi global causada pel coronavirus, la Fundació Barça segueix al camp per recolzar als nens i nenes beneficiaris dels nostres projectes a Catalunya, incloent també als més afectats per aquesta crisi. Necessitem la teva col·laboració per seguir fent servir l’esport com a eina d’inclusió social entre els nens i nenes més vulnerables, per a que no quedin fora de joc.

BENEFICIARIS DIRECTES

Aquelles persones que de forma natural han estat beneficiades per les accions desenvolupades a la campanya

BENEFICIARIS INDIRECTES

Aquelles persones identificables, que reben un efecte potencial de les donacions desenvolupades a la campanya

Pren partit i no deixis a cap nena o nen fora de joc
DESCRIPCIÓ

Aquesta iniciativa ajudarà a que les nostres activitats, que fan servir l’esport com a eina d’inclusió social, segueixin arribant als nens i nenes més vulnerables durant aquesta crisi. A través de l’educació en valors, com la superació o el treball en equip, i gràcies a les eines digitals, volem ajudar-los a fer front a les dificultats. Ara més que mai és important estar al seu costat, però també més difícil. Per això, des de la Fundació Barça seguim treballant per a que cap nena o nen quedi fora de joc.

ACTUALITZACIONS I ENLLAÇOS

Fundació Barça (web)

OBJECTIUS DE LA CAMPANYA

ACTIVITATS
  • Realitzar activitats pedagògiques i lúdiques adaptades.
  • Distribuir dispositius digitals amb accés a internet per participar a totes les activitats des de casa.
QUI ES BENEFICIARÀ?

Nens i nenes en risc d’exclusió social, residents a Catalunya.